1. excelentele voastre,cu un deosebit respect,..urmaresc emisiunile conduse si moderate de domnul doru braia cu un interes crescut an permanenta,,.acest idol acum al meu a si atins un subiect unic si de valoare an felul sau,,regalitatea,, vedeti dumneavoastra eub imediat dupa revoutie am dorit din tot sufletul aceasta forma de guvernare, desi eram un paticipant umil an felul meu la treburile,,s. t. s. ,, dar lucrurile au mers total diferit an felul lor,,.... cer scuze pentru scrisul dificil,,nu agramat,, am antr o remisie lenta o neuropatie datorata unui,,a. v. c. ,, grav petrecut acum zece ani si la care am gasit medicii militsari ai spitalului militar al ministerului de interne,beti an cabinet,,erau atat de beti ancat ma considerau pe mine la acel moment beat,,. acum peste un an domnule doru braia,am mers la spitalul fundeni unde un asa zis medic un bolnav psihic nevropat m a dat afara an strada cand i am raportat drama de la spitalul militar al m. i. ,,........... nu pot sa merg cursiv de peste un an si acest asa zis presedinte de tara bocescu nici nu si aminteste de mine sau de atributiunile sale,,........... sunt numit uneori securist dar atentie domnule braia eu am lucrat cu scule dure ciocan dalti spirale masini de gaurit si instrumente de masura ,, dar sa ne amintim ca prozelitii regimului comunist , erau de oriunde ancepand de la un comandant de nava, orice inginer si sef al unui serviciu etc,,.etc,,...... eu am fost candva an liceu coleg cu domnul general tanase tudor acum an reerva ca s mine,,........... dar am fost mutat agresiv de la ,,s. t. s. ,, antr un subsol la ,,i. g. p. ,, cand am scris an 89 la fsun ca ceausescu a facut rau religiei,,........... am fost atunci batjocorit si urmarit de 215 pana la trecerea an rezerva,,. acum sunt batjocorit altfel,,.raman domnule doru braia un regalist convins sa va amintesc excelenta voastra ca am ca si fraza de identificare a e mailurilor mele,,parola proprie ,,nihil sine deo,,........... sa traiti excelenta voastra, cu mult respect si consideratie,,.m. m. an rezerva tanase marian,,..........,,tanasemarian251146@yahoo.com ,,0216734240,,./

Trimiteți un comentariu

Designer Webdesigner